4.4.17

Lady Marmalade



Η μαρμελάδα φράουλα είναι ένα από τα υλικά που χρησιμοποιώ συχνά στα γλυκά που φτιάχνω (εδώ, εδώ και εδώ) αλλά και μια αγαπημένη μου επιλογή για πρωινό.

Η γιαγιά μου φτιάχνει υπέροχη σπιτική μαρμελάδα φράουλα και μας δίνει ένα-δύο βαζάκια σε κάθε οικογένεια, δυστυχώς όμως δεν μου φτάνουν τα δύο βαζάκια οπότε αγοράζω και του εμπορίου!
Φέτος είπα να τολμήσω να κάνω και εγώ σπιτική μαρμελάδα για να μην χρειαστεί να πάρω συμπλήρωμα.


Την δοσολογία και την εκτέλεση την δανείστηκα από το blog μικρή κουζίνα  (η γιαγιά τα κάνει όλα με το μάτι)


Ακολούθησα την συνταγή κατά γράμμα και βγήκε μια υπέροχη σπιτική μαρμελάδα
Δύο κουπάκια φράουλες, 900 γραμμάρια καθαρισμένες, τις άφησα με 270 γραμμάρια ζάχαρη να βγάλουν το σιρόπι τους γύρω στις 5-6 ώρες, τις έβρασα για 10-12 λεπτά και τις πολτοποίησα με μίξερ χειρός.
Αποστείρωσα δύο βαζάκια με την εξής διαδικασία: αφού τα έπλυνα με ζεστό νερό τα έβαλα σε ένα ταψάκι πάνω σε μια καθαρή πετσέτα κουζίνας και τα έψησα στον φούρνο για 15 λεπτά στους 100°C.
Γέμισα τα βαζάκια μου τα έκλεισα και τα αναποδογύρισα για να σφραγίσουν.
Τα βάζα και η μαρμελάδα θα πρέπει να είναι και τα δύο ζεστά όταν κάνετε αυτή τη διαδικασία. 


Ok σίγουρα δυο βαζάκια δεν θα μου φτάσουν αλλά ακόμα δεν τελείωσαν οι φράουλες...! Σίγουρα έρχεται και άλλη παρτίδα με μαρμελάδα :)

Με αγάπη Άντα!



1 σχόλιο:

Thank you for reading